וידאו: אנליסטית מ-Forrester מסבירה איך חברות צריכות לברף אנליסטים

שרלין לי מסבירה מהם הכללים שיגרמו לחברה לקבל תשומת לב בשיחה עם אנליסטים.
עיקרי הממצאים:
- תגיע למה שרצית לספר/לחדש מהר יחסית. רוב האנליסטים יודעים בעשר הדקות הראשונות של השיחה אם יש פה חידוש שכדאי לכתוב עליו או לא
- תראה לי מה הבידול שלך מחברות אחרות, איך הפתרון שלך מציע גישה אחרת או יעילה יותר לצורך הקיים שם בשוק
- ספר לי על מקרים ספציפיים שהיו לך עם לקוחות, אם אין לך Case studies להציג, זה מוקדם מדי לדבר עם אנליסטים


אין תגובות: