למה ואיך אנליסטים משתמשים בטוויטר?


פוסט מעניין של SageCircle מספר על השימוש של אנליסטים בכלי המדיה החדש ומונה את התובנות והמסרים אותם אנליסטים יכולים לדווח באמצעותו:
1. פעילויות ואירועים כמו בריפינג עם חברה חשובה על מנת ליצור דיון ולקבל תגובות
2. בניית שם לאנליסט וחיזוק מותג חברת המחקר
3. פיתוח רעיונות
4. העלאה לדיון מחקרי עם שחקנים בשוק
5. החלפת דיעות עם אנליסטים אחרים
6. איסוף מידע ראשוני
7. קידום מכירות של מחקרים שפורסמו או אירועים מתוכננים
8. יצירת דו-שיח עם משתמשים ומפתחים

אין תגובות: