התשובה האולטימטיבית לשאלה "למה חשוב לדבר עם אנליסטים ובלוגרים"?

לפעמים התשובה לשאלה נמצאת קרוב ממה שאתה חושב...
בפוסט מעניין שקראתי בבלוג הסופר-מעניין Web Strategy של ג'רמיה אויאנג, אנליסט בכיר ב-Forrester, אפשר להבין ממקור ראשון למה כה חשוב להיות בקשר עם האנשים שמנתחים ומשפיעים על השוק שלך.
מומלץ לקרוא את כל הפוסט כדי לקבל תיאבון להמשיך לקרוא עוד (הוא גם כותב שלקוחות שקוראים את הבלוג שלו ומתעניינים בתכנית המחקר שלו עוזרים לו מאוד...), אבל ישנה מסקנה אחת ברורה:
ג'רמיה מתבקש ע"י לקוחותיו להמליץ על חברות, על בסיס יומיומי.
חברות ענק מבקשות ממנו המלצות ישירות על חברות לרכישה, קרנות הון סיכון לומדות ממנו על חברות שכדאי להשקיע בהן וחברות אחרות מבינות ממנו עם מי לשתף פעולה בנושאים כמו CMS, ERP, CRM, widget ושירותים אחרים.
זו השפעה בעלת ערך עצום בחשיבותו על השוק!
בעקבות כמות הבקשות להמלצות, ג'רמיה מתחיל בתהליך מחקרי שימשך 10 שבועות וישרטט את החברות והוונדורים המומלצים והבולטים מבחינתו. הוא יעדכן בבלוג שלו מדי פעם על התקדמותו, אז כדאי לעקוב...

אין תגובות: