וידאו: למה Analyst Relations יותר חשוב מ-PR עבור סטארט-אפים וחברות בינוניות

במחקר שנערך לאחרונה על ידי SageCircle, Hill and Knowlton וגופים נוספים נמצא כי ההשפעה הגבוהה ביותר על החלטת מנהלים לעבוד עם חברה כזו או אחרת או בנוגע לרכישות שונות, הוא המלצת פה לאוזן וניסיון של קולגות.
ההשפעה השניה היא דעתם של אנליסטים באותו שוק, יותר מאפקט של פרסום ושל PR.



לסטארט אפ שמעוניין לקבל הכרה ראשונית או לחברה בינונית שמעוניינת לוודא את מיצובה הגדל בשוק, זה מידע חשוב מאוד.

הערך שמספק PR הוא בהחלט חשוב אך כשמתחשבים באפקטיביות שמתקבלת מ-AR היא הרבה יותר משתלמת וה-ROI גבוה יותר. כל כתבה שמתפרסמת איפשהו נקברת כמעט למחרת תחת ערימות הדפים בגוגל, לעומת זאת אזכור במחקר מחזיק חודשים ורלוונטי גם אחרי הרבה זמן.
ההשקעה ב-AR לא צריכה להיות גבוהה ואם תבדוק עלות זו ביחס למה שתקבל ממנה, תגלה שההשקעה הייתה נמוכה ממה שציפית.

חלק שני של הוידאו
חלק שלישי של הוידאו

אין תגובות: