5 דרכים בהן Analyst Relations יכול לעזור למכירות

בפוסט האחרון של SageCircle סופקו כמה כללי אצבע מעשיים לנושא. הנה תקציר מתורגם של הפוסט המצויין.

בסופו של דבר המטרה של Analyst Relations היא להגביר את מכירותיה של החברה. אנליסטים משפיעים על מכירות במגוון דרכים שיכולות לסייע לצוות המכירות ולאינטראקציה שלהם עם לקוחות קיימים ופונציאליים. תכנית AR מזהה שישנו צורך בשיתוף פעולה מלא בין המכירות וה-AR כחלק בלתי נפרד מהתכנית.

הנה חמש כללי אצבע לצוות ה-AR (או מרכז המידע) שיעזרו בקשר בין AR ומכירות:

5. ספק מידע מחקרי
דאג להזין את צוות המכירות במחקרי אנליסטים על בסיס קבוע על מנת שיוכלו להשתמש בו בעבודתם. במידה והסכם השימוש במידע מאפשר זאת, מומלץ ליצור ניוזלטר פנימי שירכז את המידע מהאנליסטים הרלוונטי לפעילות אנשי המכירות.

4. המנע מהפתעות
לאיש המכירות אין את הזמן לעקוב אחרי פרסומים של האנליסטים על השוק בו הוא פועל. זה התפקיד של צוות ה-AR (או מרכז המידע) וכך תעזור לאיש המכירות להימנע מסיטואציה בה הלקוח מפתיע אותו בציטוט על החברה (שלילי או חיובי) וגם להתכונן בצורה יותר יסודית למפגשים עם לקוחות ובסופו של דבר לתוצאות חיוביות.

3. ספק הכוונה מדוייקת
שבץ הדרכות על איך לגשת ולאתר מידע מאנליסטים כחלק מישיבות צוות המכירות ודאג שההדרכה תהיה מתומצתת ומדוייקת. כך תיצור הליך עבודה בו לדוגמא בכל פעם שאיש מכירות מתחיל לתכנן קשר ראשוני עם לקוח הוא יכין סקירה קצרה המורכבת ממידע מחקרי על הלקוח הפונציאלי, המתחרים שלו, השוק הגיאוגרפי בו הוא עובד וכולי.

2. הגב במהירות
כשאיש המכירות כבר מודע לאופן בו AR יכול לעזור לו בעבודתו, צור מראש שיטת עבודה שתגרום לתשובות לשאילתות מצוות המכירות להגיע במהירות.

והכי חשוב -
1. הפוך את התמיכה במכירות לעדיפות עליונה
תן להם את הכבוד המגיע להם... קשה לחזות מתי מידע מחקרי יכול לעזור ומתי לא. על ידי אספקת שירות ומתן מענה טובים, צוות המכירות יוכל לפתח מערכת יחסים פוריה עם ה-AR.

אין תגובות: