טעויות במצגת לבריפינג

אחרי הפוסט המעניין של טק-קראנץ' עם עשרת המילים והביטויים הנדושים בהודעות לעיתונות שנשלחות בתחום הטכנולוגיה (מובילה, זוכת הפרס, הכי מהיר, חדשנות, מהפכני, מפר את הסדר הקיים, חדשני, הדור הבא, שותפות אסטרטגית, סינרגיה), הנה כמה טעויות שכדאי להימנע מהם במצגת שמכינים לבריפינג עם אנליסט:

  • טכנולוגית מדי (אנליסט הוא לא CTO, אל תעמיס עליו ארכיטקטורות)
  • מכירתית מדי (אנליסט הוא לא לקוח, אל תשכנע אותו)
  • ארוכה מדי (גג שעה, גג 30 שקפים)
  • לא ממוקדת מספיק (התרכז בנושא אחד שתרצה שהאנליסט יזכור)
  • לא מתייחסת לשוק מספיק (מגמות, פלחי שוק, ואפילו לציין בפירוש מתחרים)

אין תגובות: