מה סטארט-אפ יודע שיכול לעניין אנליסט?

כמו חברות בינוניות וגדולות, גם לסטארט-אפ קטן יש את היכולת לספק את המידע לאנליסט, כולל אסטרטגיה, Roadmap, מוצר וכולי. אמנם לחברות גדולות יש לעיתים מידע על השוק ממקורות שמקורבים יותר כמו מספר רב של לקוחות וכדומה אבל לבריף עם סטארט-אפ ישנם כמה יתרונות ייחודיים אשר גורמים לאנליסטים להתעניין במה שיש לחבר'ה לומר על השוק.

1. סוגרים את הפינה

הסטארט-אפים המעניינים הם אלו מקטגוריות נישה מוצר משלים/תומך לטכנולוגיה קיימת. חברה שפיתחה מודול אבטחה לשרתי וידאו לדוגמא מכסה תחום שלחברות הגדולות בתחום הוידאו אין זמן לפתח אבל שבהחלט מעניין אותן (ולכן הם יקנו את הסטארט-אפ הזה בסופו של דבר)

2. הם לא מ-פ-ח-ד-י-ם

לעומת החברות הגדולות ו/או הציבוריות, לסטארט-אפ אין עכבות מלומר מה שהוא חושב על השוק, על השחקנים, על מה באמת הצרכן צריך ובאופן כללי, המנהל בסטארט-אפ מספק מבט חדשני ואמיץ על השוק. רוח מרעננת לאוזני האנליסט שמחפש את הטוויסט. גילוי הלב של אנשי הסטארט-אפ גורם לאנליסט לשמוע את דעתם וליצור דיון מעניין, בלי קשר למה החברה עושה...

3. וגם -

מה גרם למשקיעים להאמין כל כך? מה הניסיון של כל אחד מאנשי המפתח? מהי אסטרטגיית ה-Unique Selling Points USPs שלכם? מהי אסטרטגיית ה-Go-To-Market GTM שלכם? ומיהם השותפים האסטרטגים שלכם?

ולבסוף, טיפ אחד לסטארט-אפים שקיבלתי מכמה אנליסטים: תהיו אמיתיים. אל תציגו תמונה שאתם הולכים לכסח את גוגל ונוקיה ולשנות סדרי עולם, תגידו שרכישה ע"י חברה זרה גדולה היא בהחלט מטרה שלכם. ככה יקשיבו לכם.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

פשוט ונכון