סקר בנושא תקציבי מרקום בחברות בישראל


בסקר שערכנו בחודש האחרון בשיתוף מרקום-מול בנושא מרקום, בדקנו את מעמד אנשי המרקום ביחס לבניית תקציבי מרקום בחברות וכיצד הם מיישמים את מגוון פעילויות המרקום במהלך השנה. בנוסף נשאלו אנשי המרקום על פעילויות מרקום יוצאות דופן שנעשו בעבר ואשר לא נזקקו לתקציב גבוה ועדיין הניבו תוצאות חיוביות עבור המכירות.
תוצאות הסקר מראות כי תקציב המרקום עדיין אינו גדול מספיק על מנת ליישם את מגוון האפשרויות הקיימות בשיווק, דבר המאלץ אותנו אנשי המרקום להיות יותר יצירתיים ולמצוא דרכים נוספות לנצל את מה שקיים וליזום פעילויות בעלות עלויות נמוכות אשר בכל זאת יניבו תוצאות חיוביות.
לכתבה המסכמת את תוצאות המחקר

אין תגובות: